Meni
Logotip Soria NaturalŠt. izdelkov: 0 | Skupaj: 0,00 

6 hranil, ki krepijo imunski sistem

6 hranil

Kaj lahko sami naredite za močan imunski sistem?

Samo jabolko na dan ne bo pregnalo zdravnika stran. Potrebno se bo malo bolj potruditi. Ključ je v pravi izbiri hrane, pitju dovolj tekočine in v gibanju na svežem zraku. Vse to pa začinjeno z dobro voljo in pozitivno naravnanostjo.

Katera hranila krepijo imunski sistem?

1. Sadje in zelenjava bogata z vitaminom C (peteršilj, brokoli, paprike, agrumi, jagode) in betakarotenom, ki je prekurzor vitamina A (oranžno sadje in zelenjava).

2. Banane, piščančje prsi, tuna, pečen krompir in čičerika so dobri viri vitamina B6, ki ima vlogo pri številnih funkcijah v telesu, tudi pri imunskem sistemu.

3. Fermentirane jedi s probiotičnimi kulturami: jogurt, kefir, kislo zelje in repa.

4. Morske ribe, vir omega 3 maščobnih kislin in vitamina D. Vitamin D se tvori v telesu, če smo dovolj izpostavljeni sončnim žarkom. Vsebujejo ga tudi šampinjoni, če jih nekaj ur izpostavimo sončnim žarkom na okenski polici. Zadnje študije kažejo, da vitamin D pomaga imunskim celicam identificirati in uničiti bakterije in viruse.

5. Piščanec, raki, školjke, ajda in fižol so vir cinka, ki je pomemben gradnik imunskega sistema.
6. Topne vlaknine iz citrusov, jabolk, korenja, fižola in ovsa pomagajo pri zmanjšanju vnetnih procesov v telesu.

Pri vzdrževanju dobro delujočega imunskega sistema  se lahko oprete tudi na številne zdravilne rastline: ameriški slamnik, timijan, črni bezeg, granatno jabolko.

 

Deli na
Sorodni članki