Meni
Logotip Soria NaturalŠt. izdelkov: 0 | Skupaj: 0,00 

Poznate vzroke za slabši spomin?

spomin

Izguba miselnih funkcije je lahko posledica različnih bolezni. Delovanje možganov pa slabimo tudi z leti nepravilne prehrane, podvrženosti stresu, preveliki fizični ali mentalni utrujenosti zaradi premalo počitka, na drugi strani pa tudi v primerih premajhne umske aktivnosti.

Nasveti za dober spomin:

  1. Vsak dan izberite nekaj od živil s koristnimi hranili za možgane: modre ribe, orehi, pšenični kalčki, sojin lecitin, kvas, olivno olje, polnozrnate žitarice, stročnice, sadje in zelenjava.

Izogibajte se nasičenih maščob, ki se lahko nalagajo v artrijah in ovirajo dotok krvi in hranilnih snovi v možgane.

  1. Miselna gimnastika za aktiviranje možganov. Igrajte se razne družabne igre, berite, pripovedujte, kasneje se poskusite spomniti podrobnosti iz prebranega besedila ali iz pogovora. Tako se bo povečala zmogljivost pomnjenja.
  2. Poskrbite za dober spanec. “Že samo po eni noči slabega spanca lahko pride do znatnih motenj spomina”.* Med spanjem se namreč “iz možganov čistijo odpadne snovi in se možgani obnovijo” je v knjigi Zdravljenje brez napora zapisal dr. Mercola.
  3. Izogibajte se alkoholu in kajenju.
  4. Po potrebi uporabite zdravilne rastline, ki prispevajo k boljšemu krvnemu obtoku, kot sta na primer ginko biloba ali glog.

Viri:

Agenda operativa Soria Natural, Dpto. Medico de Soria Natural, 2014

Zdravljenje brez napora,  dr. Joseph Mercola, Učila 2015.

Deli na
Sorodni članki