Meni
Logotip Soria NaturalŠt. izdelkov: 0 | Skupaj: 0,00 

Kako ohraniti primerno raven krvnega tlaka?

pritisk_bela omela_tensivel

O zvišanem krvnem tlaku govorimo, kadar je višji kot 140/90 mm Hg. Osebe s kronično povišanim krvnim tlakom so bolj ogrožene za nastanek možganske kapi in srčno-žilnih bolezni.
Običajno nas bolečina opozori na neko stanje. Pri povišanem krvnem tlaku pa tega opozorila ni, zato številni pri povišanem krvnem tlaku ne spremenijo navad.

Kdo je v bolj ogroženi skupini za povišan krvni tlak?

Osebe z dedno predispozicijo, katerih sorodniki imajo povišan krvni tlak, morajo biti bolj pozorni na spremembe. Na ta dejavnik žal ne moremo vplivati, na vse ostale, ki niso zanemarljivi pa lahko:

  • stres,
  • nezdrave prehranjevalne navade,
  • prekomerna telesna teža,
  • telesna neaktivnosti.

Katere jedi so priporočljive pri visokem krvnem tlaku?

  • ribe,
  • zelenjava: paradižnik,buča, rdeča pesa, paprika (vir kalija),
  • kuhan krompir,
  • riž,
  • fižol,
  • olivno olje,
  • neslani oreški,
  • sadje: banane, papaja, avokado, melona, pomaranče, breskve, suhe slive, rozine (bogati s kalijem) in ostale.

Čemu se izogniti?

  • salame, klobase (visoka vsebnost natrija, nasičenih maščob),
  • instant juhe (visoka vsebnost natrija),
  • nasičene maščobe,
  • sir v velikih količinah,
  • konzervirana tuna,
  • čips,
  • slani oreški.

Katere zdravilne rastline lahko uporabljate, če še ne jemljete zdravil za nižanje krvnega tlaka?

Oljka ima vlogo pri zaščiti srčno-žilnega sistema pred oksidativnimi poškodbami.
Glog ima vlogo pri vzdrževanju delovanja srca.
Bela omela pa pri zniževanju krvnega tlaka in umirjanju srčnega ritma.

Deli na
Sorodni članki