Meni
Logotip Soria NaturalŠt. izdelkov: 0 | Skupaj: 0,00 

Kandida. Lahko sploh jem sladice?

Znanstvena razprava ali sladkor povzroča prav takšno zasvojenost kot heroin še poteka. Mnogi, ki so se sladkorja za določeno obdobje odrekli, potrjujejo, da je na začetku kar težko.

Če se je gliva kandida po decembrski prehrani ali po antibiotični kuri preveč razrasla, bo potrebno preizkusiti trdnost volje in se odreči sladkorju in izdelkom iz bele moke. Saj veste, da priporočena prehrana za zmanjšanje razrasta kandide ne vsebuje sladkorja, medu, javorjevega sirupa, bele moke, alkohola…

Koliko lažje bi bilo slediti prehranskim priporočilom, če bi lahko zadovoljili željo po sladkem, obenem pa ne bi hranili kandide?

Da ne bo  pretežko, ko vas bo popadla želja po nečem sladkem, si lahko pripravite zdrave sladice z začimbami, ki jih kandida »ne mara«: cimet, klinčki, kardamom, janež… Belo moko nadomestite s kokosovo, mandljevo ali proseno.

Sladice s katerimi ne hranimo glivic kandide:

  • Dušeno jabolko s cimetom in klinčki ter s stepeno kokosovo smetano bo potešilo željo po sladkem, kandide pa s tem ne boste hranili.
  • Čokoladni mousse iz avokada, banane in kakava.
  • Palačinke iz prosene moke, polnjene s hitro pripravljenim namazom iz zmrznjenih borovnic ali kokosovega mussa s kakavom in mletimi mandlji.
  • Sveže stisnjen jabolčni sok z ingverjem in korenjem bo prav tako potešil željo po sladkem.

Živila v skladu s proti glivično dieto so:

  • Zelenjava z malo škroba: brokoli, brstični ohrovt, ohrovt, zelje, čebula.
  • Sadje z nižjo vsebnostjo sladkorja: citrusi, jagodičevje.
  • Nemastne beljakovine: piščanec, jajca, ribe.
  • Maščobe: avokado, kokosovo olje, deviško oljčno olje, laneno ali totrovo olje.
  • Fermentirana živila: kislo zelje in repa, kimči.
  • Brezglutenska žita: kvinoja, ovseni kosmiči, ajdova kaša, riž, proso, amarant.
  • Oreščki z manj tveganja, da so okuženi s plesnijo: mandlji, kokos, lanena semena, sončnična semena.
  • Mlečni izdelki: maslo, ghee, kefir in jogurt.
  • Naravna sladila brez sladkorja: stevia, ksilitol, eritrol.

Pri pripravi jedi uporabljajte zelišča z antimikrobnimi lastnostmi: origano, timijan, česen, bazilika, ingver…

Deli na

Sorodni članki