Meni
Logotip Soria NaturalŠt. izdelkov: 0 | Skupaj: 0,00 

Kako okrepiti lase in preprečiti pretirano izpadanje?

okrepite lase

Kako preprečiti izpadanje las je vprašanje, ki  zanima moške in ženske. Lasišče po ocenah sestavlja približno 100.000 las in je normalno, da jih vsak dan izpade od 50 do 100. Ko pa jih izpade več kot toliko, je čas da ukrepate in zagotovite, da težava ne postane še večja.

Izpadanje las je lahko posledica različnih vzrokov: sezonski dejavniki, vročina, hormonske spremembe, fizični ali čustveni stres, nekatere bolezni, stranski učinki nekaterih zdravil … najpogosteje pa je vzrok  prehranski primanjkljaj.

Uravnotežena prehrana lahko prispeva k okrepitvi las in preprečevanju izpadanja. Uživati je potrebno jedi, ki so bogat vir vitaminov B6 in B8, ter mineralov, kot so železo, cink in baker  ter aminokislin, kot je cistein, ki neguje lasne mešičke in poživi lase.

VIR  vitaminov B6 in B8

Vitamin B6 je prisoten v nekaterih živilih, kot so stročnice, banane, paprika, krompir, por ali stročji fižol in riž.

Biotin ali vitamin B8 najdemo v izobilju v skoraj vseh živilih, vendar literatura kot dober vir izpostavlja predvsem jajčni rumenjak, cvetačo ali grah, grozdje, lubenico in jagode.

VIR mineralov: železo, cink in baker

Poleg mesa, je železo prisotno tudi v školjkah, stročnicah (leča in čičerka), blitvi, špinači in oreščkih.

Ostrige, raki in mehkužci so dober vir cinka. Nekatere vrste zelenjave, kot so jajčevci, beluši ali boraga tudi vsebujejo cink.

Baker vsebujejo školjke, grah in nekaj oreščkov: mandlji, orehi in arašidi.

 

Deli na
Sorodni članki