Meni
Logotip Soria NaturalŠt. izdelkov: 0 | Skupaj: 0,00 

Zdravje otrok. Kako pomagati pri prehladu?

prehlad_sorianatural

Načeto zdravje malčkov je običajno razlog, da se starši začnemo izobraževati o zdravstvenih stanjih in rešitvah za lajšanje težav. Ko ocenimo, da se z otrokom nekaj dogaja in ne moremo prav za gotovo trditi ali gre za zdravstveno težavo, splošen nemir, izraščanje zobkov ali hitro rast…iščemo informacije v strokovni literaturi, se posvetujemo z zdravniki in strokovnjaki. Prav je, da poznamo simptome najpogostejših zdravstvenih težav otrok v posameznem obdobju.

Katere so najpogostejše zdravstvene težave malih otrok?

V prvem letu življenja, na srečo dojenčki običajno ne zbolevajo prav pogosto. Še bolj trdnega zdravja so prvorojenci, ki niso izpostavljeni virusom in bakterijam, ki jih domov prinašajo sorojenci.

Med nosečnostjo dojenčki preko posteljice prejemajo protitelesa od mame. To se nadaljuje tudi pri dojenju.

Običajno pa se stanje spremeni prvo leto, ko otrok obiskuje organizirano varstvo in je v družbi številnih otrok. Tako običajno preboli kar nekaj prehladov, vnetij ušes in grla, trebušnih viroz in več nalezljivih otroških bolezni.

Otroški imunski sistem se vsak dan razvija in zori. Otrok je vsako leto manjkrat bolan in težave se pojavljajo le občasno.

Najpogostejše so še vedno prehladi in viroze. Te okužbe so posledica delovanja različnih vrst virusov, ki povzročajo vnetje sluznice dihalnega trakta: kašelj, vneto grlo, poln nos in veliko sluzi, ki otežuje dihanje.

Kako pomagati otroku?

Zdravilne rastline, ki pomagajo ublažiti neugodje zaradi teh težav so okroglolista rosika ali drosera, timijan, črni bezeg, ki imajo antibiotično, antiseptično in protivnetno delovanje.

Se tudi vi sprašujete kako okrepiti imunski sistem otroka, da ne bo podlegel vsaki okužbi?  Ameriški slamnik, propolis, bukov ostrigar so v veliko pomoč. Vsak dan vsaj v en obrok vključite tudi probiotično jed (jogurt, kefir, kislo zelje ali repo,  miso pasto…) in prebiotične vlaknine. Na primer iz korenine cikorije, artičok, polnozrnate pšenice, ječmena, lanenega semena, ovsa, pora, čebule, česna, stročnic, špinače, banan…

Če so otroci izčrpani, razdražljivi in nemirni, preverite ali dovolj spijo. Omejite čas gledanja TV in uporabe računalnika ali pametnega telefona. Ne dovolite jim uporabe teh naprav zvečer pred spanjem. Branje knjige zvečer pred spanjem veliko bolj pomirja in uspava.

Povzeto po članku dr. Estrelle Gascón / Departamento Médico de Soria Natural

Deli na